Yenianne_ Kizlar tetoniz aşısı kaçıncı haftada vuruluyor ebem bana kağıt verdi nisanin 15inde yaziyor birinci dozu ve 19+3 yada 4ken gidicem normal mi??
Yenianne_ ozgeya 3 gün oncesi gidicem 20.haftadan bi sorun olmaz heralde dimi inteenettede üçüncü aydan sonra her ayda yapılabilir yazıyor
ozgeya Yenianne_ 19+3 ya da 19+4 olduğunuzda zaten 20.haftanın içerisinde oluyorsunuz.o yüzden bir sakıncası yok.