Hamilelikte 9 ay boyunca mide bulantısı kusma yaşadım 31 marta kontrol e gittim doktor gidişata. Bakıcaz dedi Altan muayne eti açıklığım olmadığını söyledi 40 +4 olmuştuk korkuyordum oğluma bir şey olur diye 31 marta suni sancıyla doğum yapmam için yatışım yapıldı sabah tan gittim tansiyonum yüksek çıktı sonra nöbeti doktor yatışımı yaptı doğum haneye gittim ne telefon ne refakatçi hiç kimseyi almıyorlar suni verildi sonra bekle bekle saat 12 oldu gece hiç uyuyamadım Agrıdan sonra saat oldu 6 sancılarım artı iyice artık dayanılmayacak kadar eşimle konuştum beni çıkart diye sezeryan oluyum dedim o da doktor çıkarmıyo dedi sonra sabah oldu saat 9 da yeni doktor geldi çok iyi bir doktor açıklığıma baktı 5 cm olmuş bugün doğar dedi hemşireler vardı bazıları çok anlayışlı bazıları çok kötü sürekli değişti 5 altı tane ben artık agrılardan duramıyordum ne olur kurtarın beni diye sonra saat oldu 11 gibi falan hemşire geldi baktı 10 cm oluş şimdi ıkın ağrıların oldukça deri 2.5 saat falan sürdü ıkınma süreci en zoru oydu sonra odamdan çıktım beni çatal a aldılar nefes alıp zor veriyor dum 2.3 dk içinde doğdu oğlum o zaman rahatladım 3 kilo doğdu oğlum giyindirdiler karşıma koydular dikişim baya sürdü 1 saat kadar eli ağzında geldiği için baya dikiş atıldı şimdi ben evdeyim oğlum küvezde kakasını yediği için 4,5 gün küvezde kalıcak 1 gün geçirdim oğlumla Sadece çok özlüyorum onu bizi. Miniğimle kavuşmamız çok zor oldu ama çokgüzel bir duygu bütün acılara değer gerçekten şimdi biraz agrılarım var o küvezdeyken bende kendimi toparlıycam ona iyi baka bilmek için biraz uzun oldu kusura bakmayın Allah tüm anneler e yardım etsin dualarım sizinle 🧿🧿