ozlemral Kızlar 15 haftalık olduk sizde hala boş hissediyormusunuzz bebeği hissetmiyor gibiyim çokmuuuu erken kalbi durduysa diye korkuyorum
Crescent96 ozlemral Endişe etmeyin hareketler 16-19 hafta arasında seyirme şeklinde oluşur, hissedilen hafta ise her anneye göre değişiklik gösterir. Ben 17 de hissetmiştim 2. Gebeliği yaşayanlar 15. Haftalarda hissediyor. ☺️
hzl412020 ozlemral ben de hiç birşey hissetmiyorum bugün ultrasonda gördüm o kadar hareketli ki hiç sabit durmuyor eli kolu sürekli oynuyor ama benim ne hamile oldugum anlaşılıyor ne de ben bebeği hissedebiliyorum. bir garip sanki hiç bişey yokmuş gibi.
nurcakir58 ozlemral o bendede var biliyomusun o korku ben ilk bebegimi kaybettim tek bende var zannediyorum hareket etmiyo herşey yiyemiyorum iştahım pek düzelmedi ya senin karnimda büyümedi diyom neresinde acaba
nurcakir58 ozlemral sagami solami yatiyosun ben iki hafta sonra renkliye gircem problem varmı diye bakilcak cihat senden randevu aldim
zeynepcelikss ozlemral 15 hafta mi.. ben 22. haftadayim. hala cok az arada hissediyorum 😁 sizin zamaninizda hic hissetmiyordum. 19 da başladı. (illk bebegim,)
Fatma_24- ozlemral endişe etmeyin doktoruma sordum ben de çok erken en erken 20.ci haftalarda hissedersin dedi
tugce0606 ozlemral sıkıntı yok canım ben 19.haftadayim ben bile tam bişi hissetmiyorum ilk gebeliğimiz olduğu için. 18 de pıt pıt şeklinde hissetmeye başladım ama onda bile bebek mi değil mi ayırt edemiyorum
ozlemral nurcakir58 canım benim bebeğin eşi asagıda görünüyor doktor ayaklarını uzat altına yastık koy dedi o yüzden sorun Olacağını demedi
1104 ozlemral 15 hafta erken süreç o yüzden ben de 17 haftada başladım hısstemye 19 haftaya girdim baya hareketlı 😂
Gzmsydr ozlemral 16 olcam bende hissetmiyorum doktora gidiyorum ultrasonda ne kadar hareketli bi çocuk diyor doktor cebelesiyor ölçüm yaocak diye ben hissetmiyorum erken diye düşünüyorum
Busraanur Bende yarın 19.hafta olacak ama hala bişey hissetmiyorum haftaya detaylıya giricem bakalım ne durumda:) bir de sizlerin karnı da bi büyük bi küçük oluyor mu yaa ben mi öyleyim sadece🙄