Görünce hemen yazmak istedim. ☺️ Ben nerdeyse oğlumun tüm kıyafetlerini oradan aldım. Kübra hanım aşırı ilgili ve ürünleri gerçekten çok kaliteli çekme falan hiç olmadı. Hatta profilimde oğlumun üzerindeki de oradan😇 Bende şiddetle tavsiye ederim. ♥️