Hazalce Mustafaemine benim 6. Günü erken gebelik testinde çıkmamıştı 9. Günü kanda 36.7 çıktı ve 3. Gün embriyosuydu senin nasıl ona görede sonuç değişebiliyor Muş 🤲
Ozemmerdn Sanki cok silik ama var gbi. Bir test daha al istersen canim erken gebelik testleri varya onlardan
Kubrasnyrt Var gibi canim ama tekrardan yapmani tavsiye ederim cok yeni gibi duruyor :) hayirlisi olsun hakkinda 🤗
Mustafaemine meliccccc yapacağım canım ama dışarı çıkmaya da korkuyorum eşim işten gelince alır artık