Kürtajdan 15 gün sonra ki kontrolümde yaptırdım. Ama sadece benden kan aldılar? Sonucum çıkmış telefonla öğrendim kan pıhtılaşması varmış. Gebelik öncesi hap gebelik boyu iğne kullanacakmışım. Pazartesi gideceğim hap kullanmaya başlayacağım bakalım. Rabbim bir daha kayıp yaşatmasın inşallah tez zamanda sağlıklı evlatlar nasip etsin🤲🏻🌸