Rabia-03 Kızlar aranızda ankara sincanda doktor nafiz köreze giden var kadın doğum doktorları muane alıyormu bilginiz varmı
Zeyneb51 Rabia-03 benim komşum oraya çocuğu için gitmiş ama almamışlar hasta var diye benim konturollerimde ordaydi ama ümreden gelen hastalar var kapatıldı diyince ben başak tıp özele gidiyorun
Rabia-03 Deno ben de yeni randevu aldım kendı doktprumunki yok baska doktordan aldımdaa bakmıyolarmıs dıyee duydum daa sagol canım
Rabia-03 Deno genelde rahime serap alkana gıdıyorum çok ilgili bir doktor 1 ay yok malum durumlardan ama ben genelde rutin gözükmek icin ilkkez baska doktora gidicem
Deno Rabia-03 ben çoşkun Ümit e gidiyorum her zaman bir ara Şükran Erdoğan’a gittim pişman oldum hiç ilgili değildi Rahime hocayı hiç duymadım
Zeyneb51 Deno bir haftayı geçti hatta banada dedi ora almiyo diye ama yinede tam bilmiyorum bende rikse girmemek için gitmiyorum