momtobee Ayımıza girdik hala bi isim seçemedik. Eşim Yaman, Aras arasında kalıyor ama ben ikisine de yakın değilim. Fikirlerinize ihtiyacım var anneler 👶🏼
Dfye momtobee benmde öyleydi eşimin isimleri begenemdim 😁 bir kızım var yaren oğlum var fatih emir bunuda kuzenlerimle seçtik oglan olacak tuğra alp 😊 gerçekten isim koymak çok zor ya
Cans momtobee Yaman çok revaçta bu ara 😍 Ama Aras a ben de pek sıcak bakmıyorum . Anlamlarından biri at kılı demek 🤦🏼♀️ Atahan düşünüyorum , çok kararsızım ben de 🐣
HaticeKutlu Bizimki de göktuğ karar verdiğimiz isimlerde en çok içimize sinen bu oldu 😌😌 bunun yanı sıra Kıvanç,Alpaslan da düşünüyorduk 😀
TugbaLafci momtobee benimde tosbak Oğluşum olacak adını da Turan Alp verecez Allah nasip ederse 🙏🏼🙏🏼🤗 ama fikir olarak Baran ismi de hoşuma gidiyo 😊