Merhaba arkadaşlar, dün kontrolüm vardi. Doktorum kan ve idrar tahlili istedi. Hem diyabet hem tansiyon hastasıyım bu arada. Sonuclarim çıkmış. İdrarda protein pozitif diyor. Buda gebelik zehirlenmesi belirtisi. Tansiyonum da 14/8 lerde seyrediyor. Dün ultrasonda bebeğim iyi hatta 10 gün ileride görünüyordu.Suyumda da ne artma ne eksilme var. Bugün sonuç göstermeye gidicem ama korkuyorum. İnternetten baktım gebelik sonlandırılabilir yazıyo. Benim gibi sorun yaşayan var mı acaba aranizda. Stresten tansiyonumu da kontrol altına alamıyorum. Allah hepimizin bebeğini korusun ve sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.