Asilaymomm benim doktorum prof perinotolog, son kontrolümde sordum. Yoğurt peynir kefir vs bağırsaktan emilimi yeterli değilmiş ya da hızlıymış uzun süreli değilmiş, fakat sütün emilimi yeterli oldugundan gece içersen sabaha kadar kramp yaşamazsın dedi. İçiyorum ben kesildi kramplar. tam anlatamadım da öyle işte :)