Kızlar 23+5 gebeyim 20.haftaya kadar kabizdim. 20de balık yağı kullanmaya başladım. Neredeyse o zamandan beri 3 haftadır ishalim. Doktorumu aradım sekreteri ile konustum. Doktor ameliyatta imis. İlacı kes kesilmezse tahlil ver dedi. Başına böyle bir şey gelen oldu mu? Çünkü ishal doğum belirtisi korkuyorum erken doğum mu olacak diye?😯😯