fatma277 bende bornoz takımı alacaktım ama baktım 2 yaşa kadar kullanılıyor. Yeğenim 1,5 yaşında hala havlusunu kullanıyor. O yüzden set gereksiz geldi. Sadece havlu alıp 2 yaşına falan gelince daha büyük bornoz almayı düşünüyorum. Özdilek e bakmıştım bambu set 150 liraydı