81anne hamileye yapılmazda kıme yapılır? ne kadar,sacma birşey. benımde 2 kayıplarım var. servıkal yetmezlıkten şüphelendıler. şımdıkı doktorum her hafta ölçum yapıyor. kısalık olduğu anda dikiş atıcaz,riske atamayız dedi. 26 haftadan sonra dıkış atılamıyor, ya o haftada kısalma olursa? değermi rıske atmaya. önceden atılıp dınlenıp beklemek en garantısı. ben şuan 11 haftalıgım, 13 haftada ner bellı olacak dedı. kı zaten 3. aydan sonra dikiş atılıyor. ama herşey ıcın geç olabilir. olanla ölene çare yok amenna, fakat erken dikiş atılsaydı belkıde yaşayacaktı evladınız. ben cok sınır oluyorum bu doktor hatalarına. ıstedgınız kadar memnun olum. lütfen balka doktorada muayene olun. başkada birşey dıyemıyorum.