Merhabalar, 37+3 suyum geldi. Sanci filan yok ama. Acaba dogum yaklaşıyor ola bilir mi ?
Samire suyun geldiyse hastaneye git doğum başlamıştır
Samire hastaneye git bebek susuz kalırsa sıkıntı
Samire hastaneye git doğum başlamış suyun gelms bebek susuz kalmsdir git hemen
Su geldiyse doğum başlamıştır 😊
Hemen doktora gitmelisin canım suyun geldiyse sancıyı bekleme bebeğin enfeksiyon kapmasın