Merhaba güzel anne adayları
epey zamandır sohbete katılamadım çalışıyorum yoğun geçiyor günler ve şükürler olsun bu sıkıntılı günlerde dönüşümlü ve cumartesi günleri çalışmama kararı alındı böylelikle biraz da olsun korkudan uzak durabiliyorum. Bugün itibari ile 12. Haftamdayım. Her yeni haftaya geçişte farklılaşıyor gebelik süreci şuan bulantım sadece aç karında olduğum zaman ve sabahları oluyor şiddeti azaldı göbüş hala yok diyebilirim azcık 🥰 en son 10. Haftamda ne kadar hareketin olduğunu görmüştüm bir hafta sonra da ikili testim olacak tabi hastane koşullarına göre yaptırcam. Kabızlık sorunum azaldı biraz o konuda rahatladım çünkü bende huzursuz bağırsak sendromu var gebelikte olunca iki katına çıkmıştı şikayetlerim. Halsizlik çok yaşıyorum özellikle sürekli oturarak çalışan bir konumdayım her yemek sonrası gözlerim yatak arıyor 🙄 ben çatlamalara karşı badem yağı Hindistan cevizi yağı aldım ayrıca yvrosher vücut kremi de kullanıyorum , bağışıklık için hoşaf yapıyorum ve sebze tüketmeye çalışıyorum tam bir etçilimdir ama alabilmeme gereken herşeyi tüketmeye çalışıyorum süt içemediğim için yoğurt yapıyorum ev yoğurdu çok faydalı . Sanırım gelecek hafta cinsiyet öğrenebilmiş olacağım doktor 10.hafta da erkek olarak gördü emin olmadan bakalım sağlıkla olsun da bu zamanda özellikle tel dileğim şu günleri atlatmaktır herkes için tabi. Peki sizde nasıl geçiyor neler yapıyorsunuz ?