Dilektrkoglu Kızlar doğum için kanamam fazla olursa diye hasta bezi aldim çok büyük kenarlarını kessem sizce rahat olurmu
Mrvknc15 Dilektrkoglu ben hasta bezi yerine çocuk bezi kullanıyorum kenarlarını koparıyorum çokta rahat oluyor canım 🎀
Mrvknc15 Dilektrkoglu valla o zman rahatsız eder bence 🙄 orta boy çocuk bezi idealdir 3 yada 4 numara