Selimberfin Kizlar merhaba bu siteteden daha önce alisveris yapip memnun kalanlar varmı acaba fiyatlar baya uygun 32. Haftama girdim e malum virus nedeniyle disarı cikamiyoruz bu sitede urunler harika gorunuyor ve cok uygun ama guvenilir bi sayfami bilmiyorum
deletedmom259 Selimberfin ben yaptım. Aşırı kalıteli değil ama kullanılmayacak gibi de değil. Zaten en fazla 1 ay giyiniyorlar kıyafetleri. Bence alınabilir :)) kalitesi orta kalite
Babyone Selimberfin gorundugunden bıle daha kalıtelı geldı dıyebıkırım inan cekımlerı becerememısler dıceksın urunler gelınce 😅 ben cok memnn kalmstm . Bıde bebemer var ınstagramda oda cok hızlı kargo yapıyor onunda urunlerı gorundugnden daha guzel gelıyo ıkısınden de cok memnn kaldım. Orayada bakın
Zeyno_65 Selimberfin bende en ucuz bebekten aldim kargoda şuan inşallah iyi gelirse devam edicem almaya
Deebg Selimberfin bende buradaki yorumları görüp alışveriş yaptım canım fena sayılmazlar alınabilir bence
Selimberfin Deebg yani istedigin urunu gonderiyolar dimi farkli bi urun gonderip dolandirmyolar dimi cnm oyuzdn korkuyorm vermeye toplu siparis vercm cunku
Damlapilatin Selimberfin canım büyük alın eğer yeni doğan şeyler alcaksaniz çok almayın bir kaç takım alın kirlendimi kısa programa at yine kullan 1 ay giycek zaten gidip 10 takım yeni doğan almaya gerek yok zaten avuç ici kadar kadar kıyafetleri
Hacerzersahin Selimberfin bende aldım bu siteden gayette güzel kalitesi falan için rahat olsun al bence 😊
Wonderanne Selimberfin orası da iyi ben memnun kaldım doğru ürün geliyor Instagram’da yumurcak avm sitilincom Sare kids var oralara da bak yumurcak avm den sipariş verdim ürünler güzel Sare kidsten vericem pzt sali
Selimberfin Tmm kizlar tesekkurler bende deneme amacli 3 takim zibin vercm smdi bakalm insallah guzel gelir devamini ordan alrm
Prensannesii38 Selimberfin canım ben aldım yıkadım hıc bır sıkıntı yasamadım yumusacık bence kalitesinde guzel gozum kapalı guvenebılırsın resimlerını atayım hatta
Pnrr06 Selimberfin kargom bugün yarın gelecek inan bende çok merak ediyorum ama nette bide baby çapa ve hüma bebe var çok güzel ürünleri var özellikle baby çapanın çok tarz
Prensannesii38 https://imgyukle.com/i/Jbe4Qe https://imgyukle.com/i/JbeZbR Yıkadım utuledım hıcbır sıkıntı yasamadım kurbagalı olanla arılıyı dıgerlerı de cok hosuma gıttı 🙈
Selimberfin Prensannesii38 vayyy guzelmis cnm aynı gorundugu gibi gelmis gercekten paylastigin icin tesekkurler😀
pltelif Bizde daha 4+2yiz evet insan biseyler almak istiyor ama.ne alacağımız henüz belli olmadığı için bekliyoruz 😊 2.de olsa insan yine bi heyecan içinde oluyor sanırım 😊