Minik95 Rabbim sana en kısa zamanda hayırlısıyla bir evlat nasip etsin🤲🏻 ben ilk evliliğimin 9.ayinda hamile kaldım ,düşük yaşadım,ardından 2 ay sonra tekrar hamile kaldım tekrar düşük yaşadım,kimyasal gebeliğim de oldu. Ve dediğin şeyin aynısını ben de yaşadım o dönem çok kötü hissediyordum kendimi sürekli ağlıyordum. Sonra baktım bu böyle olmuyor, iyice psikolojim gitmeye başladı, eşime yansıtmaya başladım. Dur dedim kendime, dünyanın sonu değil, şükret ki hamile kalabiliyorsun. Bırak zamana, vardır Allah’ın bı bildiği,geciktiriyorsa guzellestiriyordur dedim.Sadece eşimle güzel, değerli zamanlar geçirmeye başladım,kafamdan silmiştim yani hamilelik,bebek düşüncesini. Tam en zirve noktada tekrar nasip etti Rabbim ve şuan 27haftalik hamileyim🤲🏻
Yani diyeceğim şu ki; kafana takma, sadece anı yaşa,herhangi bir probleminiz sağlık sorununuz var ise onun tedavisine yönelin eşinizle birlikte, yoksa da sen eşine yönel sadece onunla mutlu olduğunu hatırlayacak şeyler yap, düşün. İlişkinizi Aşk odaklı yaşayın,bebek odaklı değil. Bak gör o zaman Rabbim en beklemedigin anda nasip edecektir. 🌼 Umarım faydasi olur bu yazdıklarımın 🤍