Merhaba kızlar 15+4 üm ve dün biraz fazla üzüldüm ondan kaynaklımıdır bilmiyorum ama uyandığım dan beri alt kısımda sızı gibi böle ara ara giren bişi hissediyorum az evvel de ayağa kalktığımda göbek deliğimin orda bi sertlik gibi bi ağrı hissettim normal bir şey mi bu ?