Dilsah Slm kizlar ben 36 haftalik hamileyim arada bebeyim oynadi zaman karnimdan cit diye ses geliyo birkac defadir yasiyorum bunu aranizda bu durumu yasayan varmi yada normal bisimi
Deletedmom138 Dilsah bir kaç kişi daha sormuştu yorumlarda normal bizde yaşıyoruz diyenleri gördüm kuzum
Laloba Dilsah ben doktoruma sordum bebeğin sesleri dışarı yansımaz senin eklemlerinden geliyordur dedi 🙄
Cumaserife Dilsah bebegin eklemleridir canım son haftalarda bendede olmuştu şimdi bebegm 13 günlük ve hala cıtır cıtır altını değiştirirken falan oluyo hala 😅
Cumaserife Laloba geliyo ya bakma sen o doktora bebekgm 13 günlük altını falan değiştirirken hala kıtırdıyo son haftalarda bendede çok oluyodu cıtır cıtır ses geliyodu hala var o ses 🥰