Seydaaa123 Doğru düzgün bişey yemiyorum et süt yumurta hıc bırını yiyemıyorm bebege zarar gelir mi gelişimine?
Esila300920 Seydaaa123 hic bi şey yiyemiyorum demeyin 😕 bende yiyemiyordum yesem de cikariyordum. Sonra ıdrarimda keton cıktı. Bebk için zararıymış .bir gece hastanede kaldım ve 4 tane serum aldım. Allah’ım kolaylık versin
Eylul_ Seydaaa123 bende ilk zmnlar hic bisey yiyemedm şu an 32 +2 oldk Allah a şükür biseymz yok. Ilk aylar da öyle oluyor sonradan yemeye baslyosn merk etme cnm
Seydaaa123 Hiç iştahım yok zorla yeyincede cıkarıyorum napıcam bilmiyorum saglıklı beslenmem gerekirken ben yemeyi hepten kestim insallah gecer dıe beklıorm