10haftalık hamileyim o kadar midem bulanıyor ki resmen hiç birsey tüketemiyorum bir ara peynir çok yedim şimdi ne yesem kokuyor midem almıyor.ara sıra süt iciyorum ceviz yiyebiliyorum meyve yiyorum bunun dısında sürekli vitamin ve yararlı yiyecekler yiyemedim.bebeğimin gelişimini etkiler mi? Kimi zaman cubuk krakerlerle duruyorum.kırmızı et balık tavuk kokuyor.salata yiyebiliyorum soğan olan yiyeceklerde nefret ettim.baharatlı seylerde yiyemiyorum. Tek benmiyim böyle olan 😪 umarım bulantılarım geçer