Ebruyildiz
Ebruyildiz - İçini ferah tut tatlım, ben geçen sene dış gebelik yaşadım. Bu seneye kadar doğal yollarla korunduk, şu an tekrar hamileyim. Keseyi 5+3’de görebildik ve şu an 6+5 olduk. Haftaya da Allah nasip ederse kalp atışlarını görmeye ve dinlemeye gideceğiz. Her zaman en güzelini düşün lütfen, çünkü hamilelikte en riskli şey strestir. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.🤲🏼🥰