Kızlar selam. Ben 8 haftalık hamileyim. Yaklaşık 2 haftadır göğüs kafesimde ağrı yanma ve sızlama oluyor boğazım ağrıyor sanki ciğerimden nefes alıyor gibiydim. Acile gittim minoset verdi 1 haftalık ama ben korktum 4 tane ıctim bıraktım. Ağrı geçmezse sonra geçmezse kadın doğuma görün dedi. Şuan göğüs kafesimde ki ağrı yok denecek kadar az Ama ara ara sol göğsüme doğru oluşuyor ve boğazım şişecek gibi oluyor. Acaba bunlar hamilelikte normal mi ?
Doktoruma ulaşamıyorum izin almış özele gidiyoruz ama numarasını da vermedi görüşemiyoruz