Merhaba kızlar 27+6 günlük hamileyim. Geçen hafta şeker yüklemesi için gittim, bi takım tahlihler istendi. İdrar yolumda çok fazla iltihap varmış, gece son fitilimi koydum yattim saat 2 gibi pijamamda camasirimda bi ıslaklık vardı. Afedersiniz isedim sandim ama işeme de değildi kalktım lavaboya giderken akıntı devam etti camasirim ve pijamamin ön kısmı su içindeydi rengi şeffaftı, iltihap benden sarı geliyordu iltihap olamazdı. Bi avuç dolusu vardi gelen sıvı. Ayni durumu yaşayan var mı, ilk hamileliğim o yüzden bilmiyorum nedir:((