koronodan dolayı artık psikolojim çok bozuldu eşimle 5 senedir evliyiz nerdeyse bir kere bile ayrı yatmadık şimdi ayrı yatmak çok zoruma gidiyor üzülüyorum uyuyamıyorum😭 eşim fabrikada çalışıyor çalıştığı yerde pozitif hasta biri çıktı bizde ister istemez çok korkuyoruz kendimizce yöntemler buluyoruz market alışverişini işten gelirken eşim yapıyor gelince aldığı eşyaları tek tek yıkıyorum dokunduğu kapı kolu vs ne varsa siliyorum oda iki üç kere el yüz yıkıyor kolanyalıyor kendini tuvaletlerimiz ayrı odalarımızıda ayırdık otururken bile mesafeli oturuyoruz 😣😔son ayındayım eşimden başkada kimsem yok umarım eşime bulaşmaz hep dua ediyorum doğumumada az kaldı hastanede tek başıma kalmaktan çok korkuyorum annemler vs hep uzakta yakınımda kimsem yok doğum korkusunun yerini illet virüs aldı allahım bizi kurtarsın haber vs izlemediğim halde sabah akşam düşünüp ağlamaktan per perişan oldum şu korona geçsin ilk işim psikoloğa gitmek olacak galiba 😭😭