ongelukkig Bu akşam sağ göğsümde geçmeyen çok acı bi ağrı var bıçak saplanır gibi kımıldayamıyorum bile o derece. Geçenlerde sol göğsümde vardı. Ne yapmam lazım 37 haftadaydım