Handan17 canım doğum sancısı adet ağrısıyla aynı diyolar ama değil.
adet ağrısı gibi hafif kasıklarından beline doğru vurmaya başlar belirti olarak ama asıl sancı geldiğinde dayanılmıcak şekilde bi ağrı oluyor. kemiklerinin alttan ayrıldığını hissediyosun.
uyuşuyo belin ve aşağısı diyebilirim.
o yüzden şuan yalancı sancıların olabilir.
1-2 haftadır düzenli olarak geceleri karnım taş kesiyor bebeğin hareketleri canımı acıtıyor karnımın içi acıyor ve kasıklarımdan belime ağrı vuruyor.
doktor doğum yaklaştıkça vucud ve bebek kendini hazırlıyor normel dedi