Herkese hayirli geceler ben 23 haftalik hamileyim gectigimiz cuma gunu yani 7 gun once sabah kalktigimda siddetli kasıl agrisiyla doktora gittim afedersinz alttan muayene edcm acilmanmi oldU erkenden dedi sonra karnimdan bakti idrar alalim bide nstye gireceksin dedi idrarda hafif enfeksiyon cikti nstde biraz sancim cikti zaten gittigimde doktor dogumdaydi bekleyene kadar sancm azaldi o kadarcik sanciya bile hala azda olsa sancin devam ediyor olmamasi lazim durdurmamiz lazim bunun icin fitil vercm dedi progestan fitilini verdi en az 1 hafta yatip dinlenmen lazim fitili 10 gun kullan hala gecmezse gecer diye bekleme hemen gel yatis yapmamis gerekir sanciyi durdurmak icin yoksa suyun patlarss erken doguma gider daha cok kucuk dedi bu fitili kullanan varmi aranizda gunlerdir yazcm buraya yazamadim bi turlu ve sunan rahmimde surekli bi baski hissediyorum normalmi bilmiyorum ilk hamileligim cok kolay gecmisti agri sanci hicbirsey cekmedim gunum gectigi icin mecburi sezeryandi ama bu hamileligim cok degisik uzun yazdm kusura bakmayin simdiden tesekkurler 💞