Snamp Kizlar 36+2 olduk akintim hep vardi ama artık aşırı oluyor günde 2kere falan iç çamaşırı degistiriyorum normal mi son ay diye mi böyle acaba
Aalpinannesi Snamp normalmiş ben dün sordum doktoruma bebek kendini Doğuma hazırladığı için akıntı olurmuş
Snamp Aalpinannesi hm çok geliyor çünkü normalde de geliyordu ama şimdi ki kadar değil ve kötü kokulu sizdede mi oluyo
Aalpinannesi Snamp benim dediğiniz gbi normalde hep olur ama son bir aydır biraz arttı çok aşırıysa eğer idrar yolu enfeksiyonu da olabilir