deletedmom42 ama şimdi görsen renki ne göreceksin ki canım yüzü bile belli değil bebek şeklini bile daha almadılar. Bana doktorum yanlış hatırlamıyorsam 18.haftamda göstermişti renkli sonra her gittiğimde gösterdi hadi 15-16 olsun en erken bebeğin yüzünğ daha tam görürsün