selam kizlar iyi aksamlar, dogumum yaklasirken kafami suan en cok yoran sey emzirme sureci, bakalim bebis emicekmi sutum olucakmi tabiki o ayri bir konu ama yakinlarimdan duyduguma gore bu surecte gogus ucu yarasi cok sikintili oluyormus o yuzden simdiden baslayin krem vs falan kullanmaya diyorlar, sizler ne kullandiniz neye basladiniz hangi urunleri aldiniz paylasirsaniz cok sevinirim, gumus kapak diyen var vs bilgili annelerimiz aydinlatirsa sevinirim