buglembebek Eveet Son 4 Gün Kaldı.. Heyecan dorukta sabırsızlıkla geleceği günü bekliyorum bir an önce gelsin istiyorum 😌 sabır kalmadı ama kızımın da gelesi yok gibi hiç bir belirtimiz yok keyfi yerinde herhalde ♥️
Deryayaman buglembebek sizinle aynıyız benım kızımda gelmek bılmıyor ptesi gunu yatıs yapıyorum suni sancı ıle dogumu başlatıcak doktorum daha fazla bekleyemeyız dedi sizde durum nedir ?
buglembebek Nurak hmm bende pazartesi günü gitmeyi düşünüyorum doktora randevu alıp tabi o zamana kadar doğurmazsam 😁
buglembebek Deryayaman ben en son geçen hafta perşembe günü gittim doktoruma bu hafta gitmeyi düşünmüyorum son 4 gün kaldı diyor bakalım. O yüzden p.tesiye kadar doğum başlamaz ise gideceğim doktora
buglembebek Feridearslantas1 Corona sıkıntısı var gitmek istemiyorum yani bebeğimin hareketlerin de herhangi bir problem yok çok şükür.. p.tesiye bir şey kalmadı 2 güncük😁
Feridearslantas1 buglembebek Iste insan korkuyor ister istemez sizin yine gununuz geldi bize daha var😆
buglembebek Feridearslantas1 bugün doktorumuzun yanındaydık Çarşamba kontrol dedi cumartesiye kadar doğum 😌 39+5 den selamlar