Bnm sancım yoktu çok nadir günde iki üç ama bize göre var dedi cuma sabah nst ye baglıcak kendine göre sancı bulursa alıcağını söledi onun i bnm tansiyon problemim de var bebek kilo veriyo karnımda onuniçin iki hafta geride dedi 😔🙏inşlh hayırlısı hepimize