61gamze81 26 haftalık hamileyim ve Yaklaşık 2 saattir sağ böbreğim çok ağrıyo eşim de evde yok nöbetçi tek başımayım ağrıdan mideme de kramplar girmeye başladı napabilirim önerisi olan var mi yardım lütfen dayanamıyorum artık midem bulandı ağrıdan 😭
Melismise 61gamze81 sol tarafa uzap sıcak bişiler koy üstüne cnmm iyi gelir bide varsa ayagının aştınada sıcak su torbası koyarsan biraz hafifler
Serzeyyyy 61gamze81 böbrek büyümesi olmuş olabilir canım benimde aynı sorunum var çünkü. Doktora gözükmeni öneririrm
nilly 61gamze81 bol bol su iç canım. Sol tarafına yat. Ama enfeksiyon kaynaklı bi ağrıysa sıcak bisey koyarsan çoğalır dağılır. En kısa zamanda da doktora git.
merve90 61gamze81 cnm böbreğin büyümemi yaptı acaba idrar yolu enfeksiyonu falan olmuşmuydun benim kıızmda bçbreğim büyüdü üstğne yatmış kızım sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyodum stent takılmıştı böbreğmle idrar yolu arasına çok rahatlamıştım devam ederse mutlaka üroloji doktoruna gitt sakın ihmal etme sakın
61gamze81 merve90 idrar yolu enfeksiyonu oldum ama şu an pek bi sıkıntı yok gibi doktor tek kullanımlık ilaç vermişti. Normalde az su içince ağrıyodu ama bu kadar uzun ilk defa ağrıdı. Eğer böbrekte sıkıntım varsa nereye gözükmem gerekir
merve90 61gamze81 üroloji kuzum üroloji nolursun ihmal etme Ben ne çektiğimi Allahla ben biliyorum sakın ihmal etme mutlaka göster stent takılırsada taktır böbrek büyüme yaptığı zaman çalışmıo ooyüzden ağrıya sebep oluo benim öle oldu stent takılınca geçtiydi çok şükür
61gamze81 merve90 tamam çok teşekkür ederim mutlaka gidicem doktora sağolun valla allah kimseye vermesin bu acıyı
61gamze81 Serzeyyyy nilly sanırım doktora gitmem lazım evet gece boyu ağrıyıp durdu uyutmadı. Bu virüste bakar mi ki doktorlar ya
Serzeyyyy 61gamze81 benim ortaya çıkalı 2 hafta olacak kontrole gittiğimde belli oldu mecbur gidiyoruz bakmak zorundalar ben özel takipliyim bir sorun yaşamadım
61gamze81 Serzeyyyy bende özele gidip acilden giriş yaptım direk idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklanmış böbrekte de az büyüme var dedi ama sorun yaratmaz o dedi doktor
Nrs1234 61gamze81 ay dün bende gittim kadın doğuma sonra doktor ultrason kan idrar istedi sancı oluyordu sağımda baktı böbrek büyümesi varmış ama enfeksiyonum yokmuş bebekte başını oraya yaslamış daha çok baskı yapıyormuş bol bol su ve istirahat dedi canım doktor 🙈 sana ne dediler
61gamze81 Nrs1234 aynı benimden canım ekstra olarak bi enfeksiyonum var tek kullanımlık ilaç verdi bide 3lt su iç dedi günde ama ben 1litreyi bile zar zor içen biriyim 😒 ama o acı olmasın yeter ki mecbur içicem
Nrs1234 61gamze81 canım ben normalde varya 1 bardak bile içemiyorum maalesef ama şimdi 2 lt su içtim 2 litre daha içecem gözüm korktu napıyım😂🤦🏼♀️ Aman canım dikkat et sende bir dilim limon at içine bir şekilde iç banada tek doz ilaç yazdı işte o tozdan
61gamze81 Nrs1234 sende dikkat et valla hepimiz dikkat edelim . Kendimizi ihmal etmememiz gerekiyor şu süreçte