Ben de 8.haftamdayım, maalesef son 10günde 3 kez acillik oldum, progesteron ilaç kullanmama rağmen, kanamam hem parçalı hem de burun kanaması gibi çok fazlaydı,
Bu hafta kritik hafta dedi doktor, 3 kez de iğne yaptılar, umarım geçer biran önce, 10gün yatak istirahati verdi doktorumuz ama ptesi itibariyle işe dönmem gerekicek🙏🏼
Fasulyemiz iyi ama coksukur❤