16+4 haftalık hamileyim. 1 hafta önce kasıklarıma kramp giriyordu. Çok korktum tuvalete gittim kan görmekten çok korktum doktorumu aradım. Magnezyum eksikliğinden olduğunu söyledi. Hemen ilacı aldım. Aman diyim sakın ağrı kesici almayın. Bebeğin gelişimini çok büyük oranda etkiliyormuş. Doktorumdan dinledim. Allah hepimizin bebişini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻❤️