Nuruminci affiniza siginarak soruyorum ben beş gundur demir kan ilaci icmeye basladim simdi wc ye ciktim dıskım simsiyah doktorum dışkinin rengi degisebilir demisti bana ama korktum sizlerinde oylemi yoksa ilaci birakayimmi bi zarari olurmu
akovalardan Nuruminci normal canım bende de iyle oldi bende korktum basta sordum doktor ilaçtan dolayı dedi bırakma sakın ilacını
Kubraonenn Nuruminci çok normal hamileliğimin üçüncü ayından beridir kullanıyorum demir ilacı ve o günden bugune halen dışkı siyah ve sabah uyandıgım anda tuvalete cıkartıyo beni ilaç sayesinde kabızlık hiç yaşamadım şükürler olsun