Halimemermertas Mrb hanimlar yarin 38+1 oluyrm ve cati muayenesi yapilacak cok korkuyorum muayeneden sonra dogumu baslayan varmiii? Varsa muayeneden ne kadar snra basladi? Ben birde duzenli bir sekilde 1 haftadir perina masaji ve squat yapiyrm.
Ssultann Halimemermertas kendini kasma canım benim çok az acıdı ama zaten çok kısa sürüyo keşke doğumu tetikleseydi ama nerdeee 😌
Ssultann Gizemakturk genelde 38 den sonra bakılıyor ama benim 37 de nst de sancı çıkmıştı az ilk 37 de baktı o yüzden doktorum
Halimemermertas Gizemakturk rahim yolum normalden cok daha fazla uzun oldugu icin doktorum 38 i bekleyelim dedi belki kisalir die 😐
Ssultann Halimemermertas yani doktordan doktorada farkediyor tabi kimi doğum başlayınca yapıyor çatı muayenesini