Hlygrs SerenYiitolu bel ağrım oluyor cnm büyüdükçe daha zorlaşıyor dediğin gibi hayırlısıyla kucağımıza bi alsak çok heyecanlıyım 😄
sevalmerdoglu Ben 28 hafta oluyorum yarın 17 Şubat gibi görünüyor perşembe günü kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktorumuz 😍
Bahar1187 SerenYiitolu bende varım kısmetse 21 şubat görünüyor ama sezeryan olacağı için erken alınır ya şöyle 36. Haftayı doldursam biraz rahat edicem
Busranagme SerenYiitolu ciddi misin 🙂) Benım de 24 şubattı 18 şubat diyor doktor . Senin baya fark atmış 💗😊
SerenYiitolu Busranagme aynen korkuyorum ocakta falan dicek her gittiğimde değişik tarihler alıyorum ama benm hesabım 15le 25 arası
Mine Bende şubat annesiyim 😇 25şubat tahmini Doğum tarihi 😇26+3teyiz bu gün🤗 henüz hiç bi şeyimiz hazır değil 2-3haftaya bi çok alışverişimizi yapıp hazırlamış olacağız nasipse ❤
SerenYiitolu Mine bende kuyafet harici bişe almadım henüz aslında daha da ağırlaşmadan bitirmemiz lazım ihtiyaçları 🙂
Busranagme Mine tam Zaman'ında Can'ım 🙂)) doktor da bana o dönemlerde almamı söyledi . Erken almanın anlamı yok Dedi
Busranagme SerenYiitolu benim tarihte sürekli degısıyor Can'ım onun için kokuyorum bende . Ne zaman net belli olacak bilmiyorum