Esraarslan Dun doktora gıttım aZcık agrımda vardı 5+3 teyım bebek tutunmus kesenın ıcınde bebekte var dedı ama kese yanında kanama var dedı gebelıgını cok begenmedım dedı kesın duser demıyorum ama dusebılır dedı dınlen dedı ılac fitil verdı 2. Cocugum bu cok uzuldum akıntımda bı kırmızılık yok ama hafıften agrım var basına gelen varmı acaba dua ıstıyorum bırde 😔
Hasibeee Esraarslan canım buradaki birçok hamile kese etrafında kanama yaşamıştır. Benim de 7-8 haftalıkken kanama olmuştu. Progestan fitil kullandım bir hafta da rapor alıp evde istirahat ettim bir 10 gün içinde bitmişti. Fitili kullan tuvalet dışında ayağa kalkmamaya çalış Allah’ın izniyle geçecek canım. Moralini sakın bozma.
1tinybean Esraarslan maalesef aynısı benim başıma gelmişti ilk gebeliğimde. 8 haftalıkken zorunlu olarak kürtaj olmuştum.. “Progestan kullandığın için kanaman olmuyor ve bebek düşmüyor, bu gebelik sağlıklı değil kesenin etrafında kanama var.” demişti doktor.. Ama yine de Allah’tan ümit kesilmez içini ferah tut.. Uzun süreli ve geçmeyen ağrılarına kanama eklenirse mutlaka doktora görünmelisin😓
kubrakama Esraarslan bende ayni durumu yasadim canim progestan kullandim ve sukur gecti eger doktoruna ulasabilirsen progestan kullanabilir miyim diye sor.rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin
Buse3412 Bu nasıl bir doktor sana progestan verseydi bu formlarda cok var kese etrafında kanaması cok şükür gecmiş hepsinin
Buse3412 Bu nasıl bir doktor sana progestan verseydi bu formlarda cok var kese etrafında kanaması cok şükür gecmiş hepsinin sen yat dinlen yorma kendini ağır kaldırma kolunu yükseğe kaldırma
Deryamom Bende 5+6 dayim keseyi gördük kanama vs yok ama progestan verdi başka rahatsızlıklarım olduğu için sana da vermeliydi
Esraarslan Hepınızden Allah razı olsun ınsan uzuluyor Rabbım hayırlısını versın tabıkı ılaclarımı kullanıyorum 15 gun sonra tekrar gıdecegım ınsallah sonucu yazarım duanızda benıde unutmayın
Burcuyildiz Esraarslan aynenn benim de 5 haftalıkken başladı, ben ilaç artı iğne kullandım, baya devam etti lekelenme şeklindede geliyordu, ama hiç bi doktor bu şekilde korkutmadı beni, bunlar olabilen şeyler, üzülme lütfen.
Esraarslan Burcuyildiz kanama bıraz buyuk agrımda vardı ılk bebegımdede kanama vardı kucuk kucuk bu buyuk dıye oyle dedı sanrm yanı yumurtalıgımda ınceden bır sızı varsureklı 😔
Burcuyildiz Esraarslan aynenn benim de 5 haftalıkken başladı, ben ilaç artı iğne kullandım, baya devam etti lekelenme şeklindede geliyordu, ama hiç bi doktor bu şekilde korkutmadı beni, bunlar olabilen şeyler, üzülme lütfen.
[silindi] Esraarslan benim arkadaşımdada olmuştu aynı durum progestan kullanıp 2 hafta hep yatınca geçmişti ☺️ Olumlu düşünün ♥️