Dun doktora gıttım aZcık agrımda vardı 5+3 teyım bebek tutunmus kesenın ıcınde bebekte var dedı ama kese yanında kanama var dedı gebelıgını cok begenmedım dedı kesın duser demıyorum ama dusebılır dedı dınlen dedı ılac fitil verdı 2. Cocugum bu cok uzuldum akıntımda bı kırmızılık yok ama hafıften agrım var basına gelen varmı acaba dua ıstıyorum bırde 😔