Jade25 ben 1 hafta klomen kullandim haftanın sonunda ovirelle catlatma iğnesini vuruldum adetin gecikince gel dedi bana o ay adet oldum sonraki ayda adet oldum artık 3. Ay adet olmadan bi kaç gün önce doktora gittim iki ay önce böyle böyle oldu siz gecikince gel dediniz ama gecikme olmayınca geldim dedim o da adet olunca gel tekrar bakalım kanına dedi bekledim 3 gün geçti adet olmadım ay meğersem hamileymişim şimdi 21 haftalık olduk doktor bu iğneyi vurunca iki günde bir ilişkiye gir dedi sadece bunu önerdi bende öyle yaptım her gün girersen sperm kalitesi düşüyomus öyle 2 ay denedim kalmışım umarım sizede etkisi olur 🙏