G-akkece91 bulantım yoktu, turşu tarzı şeylerden uzak durdum, tatlı düşkünlüğüm vardı ama yemeklerden sonra midem kötü olurdu. Eşim de benimle birlikte kilo alıyor 🤣🤣 kayınvalidem göğüs ucu kızlarda kararır erkeklerde pembe kalır der. İlk gebeliğim erkek ve göğüs ucum pembeydi, ikincisi yine erkek ve yine pembe 😁 kalçam büyümedi. Başka aklıma gelmedi şimdi 🙈