Başta safa hastanesi semra hanıma gidiyordum randevu saatleri iş saatlerime uymuyordu bir gün sadece ikili testimi göstermek için geldiğimi söyledim resepsiyondakiler telefon ile aradı böyle böyle diye kabul etmedi 5 dk ya surerdi ya surmezdi bende oradan çıkıp arkadaşımın gittigi doktoruna gittim Nisa hastanesi Asiye hanım o kadar memnun kaldım ki kullandığım vitaminlere kadar tek tek baktı yenisi yazdı kilo tansiyon herşeyiyle ilgilendi gerçekten bir hastaneyi hastane yapan doktorlarmis bir kez daha anladım bunu daha da safaya gitmeyi düşünmüyorum çok kırıldım