emosssssss bebeğin senden zaten besleniyor canım sen yemek yesende yemesende depodan besleniyor kilo almamak daha iyi ben dikkat ediyorum kilo almamak için çok şükür 22 haftam doldu 1,5 2 kg arası gidip geliyorum arada şişkinlik gaz oluyor akşamları özellikle ona bir çözüm bulamadım