Kızlar 25 haftalık hamileyim.Panik atak mıdır yoksa hamilelikten midir bilmiyorum ama belki günde beş kere çarpıntım oluyor çok uzun sürmüyor ama bebeğe zarar verecek diye korkuyorum.Bu durumu yaşayan var mı?
Ayrıca eskiden beri su içerken panik oluyorum.Daha doğrusu zorla içmeye çalıştığımda.Malum susamıyorum evde ama zorlayarak 1-1,5 litre su içiyorum.Az içiyorum diye üzülüyorum.Sahi 2-3 litre içenler nasıl içiyorsunuz.Psikolojim gitti galiba🤣 Dua ediyorum şuan beni rahatlatan tek şey🤲 Bu arada yıllar sonra tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım belki de bu kaygılarım ondandır.İnşallah bu zor günler geçer ve sağlıcakla bebeklerimizi kucağımıza alırız.Hepinizi öpüyorum 🎈💕