Aysenaz Kızlar siz hangi hastaneyi önerirsiniz doğum için ve hangi doktoru fiyatla ilgili de bilgisi olan arkadaşım varsa yardımcı olabilir mi ?
deletedmom33 Doğumu muhtemelen lokman hekimde yapcm sincndki 1.850 tl doğum ücret vsr sezeryn dha pahalı etimed daha iyidir sanırım bilmiyorum ama netten yorumlara baksın bence
Aysenaz Pamukdeniz canım sen galiba doğum paketi aldın ne kadara geldi doğum paketi ve sadece doğum ne kadar biliyormusun
Pamukdeniz Aysenaz ben dogum paketi almadım avukat indirimim var ama Doğum paketi 3.000 tlydi galiba. 😇 ücretlerimiz normali muayene 82 arkadasımda geliyor bize 69 tl mesela baro indirimim var kurum indirimi 😇
Damlamasalmina Etimed sincan lokman hekimden daha pahali ben 1 ay etimede gittim 8 aydir lokman hekim özden beye gidiyorum gayet memnunum 18inde dogumum var sezeryan 2100
deletedmom29 deletedmom29 ben yok sanıyodum bende medicana gidiyorum dgumuda orda düşünüyorum orası da anlaşmalı mı acaba senin indirimin olduğuna göre lokman hekim anlaşmalı
Pamukdeniz deletedmom29 etimedin indirimi var canım baroya ve daha anlaşamalı kurumlar varmış arastırın medical park da da var 😇