Tugbadnd ilk gebelıgım 35+4 hamileyım algomed hastanesi Eda hanıma gıdıyordum doğum konusunu konuşmuştuk Eda hanımla Eda hanım normal mi ıstıyorsun sezeryan mi demıstı ben ılk baştan berı normal ıstıyorum çatımda uygunsa dedım çok panıksın normal yapamazsın felan dedı bende çok üzüldüm sınırlendım doktor arıyordum hemşirede ersın beye bır git bakalım dedı ersın bey güzel ılgılendı bası asagıda normal yapmaman için bir engelin yok çatınada yapalım dedı haftaya çok memnun kaldım