İyi akşamlar. 11 haftalık olmam gerekirken 9 haftalık hamileyim yani son adet tarihine göre hesaplayınca tabiki. Geç döllenme bu gelişim geriliği yok yani. Bebek sonradan haftasını yakalar mı bunu yaşayan var mı merak ettim. Tabiki bunun bir sorun olmadığını biliyorum sorun etmiyorum bilginize :)